KASA FIK HIT 12" s 80mm tiskárnou a řezačkou
Popis
KASA FIK HIT 12 s 80 mm tiskárnou a automatickou řezačkou
KASA FIK HIT 12 je profesionální stolní pokladna pro všechny podnikatele, kteří chtějí mít přehled nad svým podnikáním. Účtenku vytisknete velmi snadno a rychle na zabudované 80 mm tiskárně s automatickou řezačkou, proto se hodí pro všechny vytížené provozy.
Ideální pro maloobchod, restaurace nebo hotely
Profesionální stolní pokladna KASA FIK HIT s programem PREMIUM se hodí zejména pro restaurace, kavárny, hotely, ale i maloobchod. Velký 11.6" displej poskytuje dostatečný komfort na ovládání všech funkcí a je ideální do provozu, kde je potřeba reagovat rychle a promptně.
Akceptujte platby kartou přes Sumup
Pozvedněte své podnikání ještě o level více. KASA FIK HIT 12 může pomocí bluetooth akceptovat platby kartou přes platební terminál SumUp. Stačí dokoupit designový a jednoduchý platební terminál Sumup a přímo z pokladny můžete evidovat platby hotově i SumUpem. Terminál SumUp se prodává samostatně.
Garance spokojenosti
Pokud nebudete do 14 dnů od koupě spokojeni, můžete pokladnu bez udání důvodu vrátit.
V čem je KASA FIK lepší než konkurence
- Zařízení je kompletní pokladna s velkou 80 mm zabudovanou termotiskárnu s řezačkou
- Garance legislativní funkčnosti a aktualizací, včetně změn v EET nebo daňových zákonů
- Už nic nemusíte přikupovat, nevyžaduje PC ani další jiné zařízení
- Prémiová telefonická podpora všem našim zákazníkům
- Záruka 24 měsíců bez dalších podmínek - zařízení měníme za nové
Funkce aplikace STANDARD:
- Neomezeně účtenek, položek, PLU
- Tisk a historie jednotlivých účtenek
- Storno platby
- Poznámky k účtence
- Zasílání účtenek a přehledů v elektronické formě emailem
- Evidence pokladních příjmů a výdajů v hotovosti
- Detailní přehledy prodejů i pro účetní
- Podpora směnného provozu
- Tisk loga na účtence
- Možnost přiřazení uživatelských práv zaměstnancům
- Přihlašování a docházka zaměstnanců
- Evidence zákazníků
- Podpora cizích měn
- Podpora pro plátce i neplátce DPH
- Online záloha dat, možnost online archivace dat a zálohy dat emailem
- Možnost evidence tržeb podle zákona o EET
Potřebujete více funkcí? Zkuste program PREMIUM
Pokud vlastníte gastro provoz a potřebujete gastro funkce jako například:
- tisk do kuchyně nebo na bar,
- grafickou mapu stolů,
- odtěžování položek,
- ukládání otevřených objednávek,
- velkoobchodní režim bez DPH,
- rozdělení cenových hladin
- evidence tady/s sebou
- a mnoho dalšího
doporučujeme Vám program PREMIUM. Najdete tam mnoho funkcí speciálně pro gastro provozy, které se Vám zajistě budou hodit. Podívejte se na seznam funkcí.
Vzdálená správa pokladny
Pokladna může zůstat na provozovně a vy budete mít i tak dokonalý přehled. Program PREMIUM nabízí možnost propojení pokladny s backoffice systémem, který umožňuje okamžitou online kontrolu vašeho podnikání. Dělejte exporty dat, změny v položkách i skladech nebo prohlížejte statistiky z pohodlí domova či kanceláře. Kdykoliv budete vědět, co se na provozovně děje.
Programy STANDARD nebo PREMIUM
- Standard - měsíční paušál je za 399,- Kč
- Premium - měsíční paušál je za 799,- Kč
Pozor! Předplatíte- li si na rok dopředu získáte 10% slevu
Balení obsahuje:
- Pokladnu s 11.6" dotykovou obrazovkou, WiFi, Bluetooth, LAN
- Garanci legislativní připravenosti a aktualizace v případě změny zákona o EET
- 1 pokladní kotouček do rozjezdu
- Podrobný manuál v elektronické formě a na webu
- Možnost rozšíření o další funkce a příslušenství (ruční čtečka, pokladní zásuvka, platební terminál...)
Technické parametry:
- Dotykový 11.6" displej
- zabudovaná 80 mm tiskárna s automatickou řezačkou
- Wifi+LAN+Bluetooth
- Rychlý procesor ARM cortex A53 (8 core)
- Kapacita paměti 8GB
- 1GB RAM
- 8 jádrový procesor
- Android OS 6.0.1
- Možnost rozšíření o nové funkce i příslušenství
- Krytí IP54 proti vodě
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.