Baterie pro LeaderFox 2016: Arimo, Barnet, Denver Gent, Parana, Swan, Venosa; 2017: Altar, Barnet, Bend, Braga, Lucas, Parana, Swan, Venosa; 2018: Borgo
Popis
Proces repasování
Baterie při přijmu projde vizuální kontrolou, testem kapacity a funkčnosti. Repasování baterie probíhá výměnou všech článků za nové z důvodu spolehlivosti. Pro repasování používáme články nejvyšší kvality: Panasonic, Samsung, LG, BAK EVE a další. Jedině tímto dokážeme docílit kvality a dlouhé životnosti repasované baterie. Články budou vyměněny za stejného výrobce, v případě aktuální nedostupnosti daného výrobce budou články nahrazeny za stejně prémiového výrobce. Repasi baterií provádíme ručně. Jedná se tedy o poctivý český výrobek.
Repasování baterie je dle vytíženosti kapacit provedeno od 10 - 30dní.
Repasování baterie se složitý proces, který si vyžaduje svůj čas. Přesto se snažíme časy repase optimalizovat vzhledem k našim možnostem. Každá baterie je vždy podrobena důkladným testům kvality článků i testům celé baterie.
Stav baterie při předání do servisu
Baterie k repasi je vždy lepší předat s nabíječkou, jedině takto otestuje, že repasovaná baterie funguje, jak má. Baterii není možné do servisu přijmout v rozloženém stavu.
Expedice baterie
Baterie je vždy řádně otestovaná, v případě dodané nabíječky je otestováno i nabíjení baterie. Baterie je poté opatřena pečetí, vyčištěná a předána zpět zákazníkovi.
Zaslání do servisu pohodlně. Svozový štítek, který Vám vytvoříme a zašleme si vytisknete, zásilku zabalíte a odnesete na kterýkoliv PPL ParcelShop ve Vašem okolí, dle jeho otevírací doby. Při podání zásilky nic neplatíte, poštovné Vám bude naúčtováno při vyúčtování repase.
Svoz baterie k repasování: 125Kč | Rozvoz baterie z repasování: 125Kč
Platba
Repasovanou baterií Vám zašleme na Vaši adresu na dobírku. Tuto platbu je možné provést u kurýra, nebo ve výdejním místě, hotově i platební kartou.
Záruka
Na baterie je poskytována záruka 24 měsíců na výrobní vady článků, jejich sestavení a zapojení BMS modulu. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené přirozenými vlastnostmi použitých článků, např. snížením kapacity. Tento jev nelze považovat za vadu, baterie tedy nelze z tohoto důvodu reklamovat. Záruka se nevztahuje na původní obal a BMS elektroniku baterie.
Ekologická likvidace
Jsme registrovaným partnerem pro ekologickou likvidace elektroodpadu v systému kolektivního plnění zákona č. 185/2020 Sb., o odpadech. Původní baterie není možné zaslat zpět z důvodu bezpečnosti. V ceně repasování je obsažena ekologická likvidace starých článků.
Proč je repase baterií dražší než nová?
Repase baterie znamená kompletní nová výroba tzv. akumulátorového akupacku. Z původní baterie použijeme pouze vnitřní plastové díly a její obal. Baterii s nízkou kapacitou musíme kompletně rozebrat, demontovat také původní bloky bodovaných akupacků, abychom mohli použít původní plastové části, které určují technické parametry a bezpečnost nové baterie.
Výroba nové baterie probíhá sériově a na zátah se vyrábí velké série baterií. Výroba nových baterií probíhá na výrobních linkách a dochází k automatické výrobě bez potřeby technických znalostí a lidského zásahu. Při výrobě nových baterií odpadne krok demontáž původního akupacku baterie a sestavení baterií na míru konkrétním obalům i zvolené kapacitě.
Jaká je životnost repasované baterie ve srovnání s novou baterií?
Životnost nových baterií se výrazně zkracuje a běžně tak na servise repasujeme baterie od 2 let stáří. Životnost baterií průměrně podle dat našich zákazníků vychází: u nové baterie na necelé 3 roky / u repasované baterie na 5 let.
Musí se při repasi vyměnit všechny článkové komponenty a nelze repasi udělat levnější?
Při repasi se musí vyměnit všechny články, jedině tak lze docílit kompletní kapacity baterie. V případě, že bychom provedli výměnu těch nejhorších článků, stav baterie by se po pár nabití výrazně zhoršil. Znovu bychom se vrátili do situaci, proč nás zákazníci vyhledávají, tj. repase baterie s nízkou kapacitou.
4EVER, AMULET, APACHE, AGOGS, AUTHOR, BH, BBF, BOSCH, BMC, BULLS, CANNONDALE, CANYON, COMMENCAL, CORRATEC, CRUSSIS, CTM, CUBE, FOCUS, GEPIDA, GIANT, GHOST, GREASER, GT, HAIBIKE, KELLYS, KROSS, KTM, LAPIERRE, LEADER FOX, LECTRON, LOVELEC, MERIDA, MONDRAKER, MOUNTFIELD, MOUSTACHE, NEOX, ORBEA, RB, ROCK MACHINE, ROCKY MOUNTAIN, SCOTT, SHIMANO, SPECIALIZED, STEVENS, SUPERIOR, TERN, TREK, WINORA
Používané články pro repasování baterií
Při použití nejmodernějších článků s vysokou energetickou hustotou lze do většiny obalů repasovat baterii s vyšší kapacitou (Ah), než byla originální baterie.
Články Panasonic/LG/Samsung/BAK EVE
Články jsou nakoupeny z oficiálních distribučních kanálů, tím je zajištěna a ověřena jejich pravost a správné skladování. Námi používané články necháváme průběžně testovat v testovacím a měřícím centru, tyto články dlouhodobě vykazují skvělé výsledky pro použití do trakčního pohonu.
NEZAPOMEŇTE NA TO, že Lithiovým bateriím (Li-Ion) rozhodně prospívá, pokud se nachází v nabitém, než vybitém stavu.
PAMATUJTE, že je lepší pořídit baterii s větší kapacitou a zatěžovat ji méně než naopak. Baterie jsou vodě odolné, ne však vodotěsné.
ŽIVOTNOST baterii prodloužíte, pokud ji budete udržovat v nabitém stavu v rozmezí mezi 60 až 90%.
Je tedy vhodnější vybít 2x baterii pouze na 50% a poté nabít, než ji 1x vybít úplně. Není na škodu, vozit nabíječku s sebou a při zastávkách v zaměstnání či na občerstvení baterii průběžně nabíjet. Baterii však nenabíjejte ihned při velkých teplotním změnám a nechte ji aklimatizovat přibližně půl hodiny před nabíjením.
RADY PRO VÁS:
POJEDETE NA KOLE ZÍTRA? Baterii nechte na kole nabitou na 100%
POJEDETE NA KOLE ZA TÝDEN? Baterii nabijte na 100% a uskladněte ji v suchu a chladu.
POJEDETE NA KOLE DÉLE JAK ZA TÝDEN? Baterii nabijte přibližně na 70% a uchovejte ji v suchu a chladu. Před jízdou nabijte na 100%.
JAK BATERII USKLADNIT NA ZIMU? Před uskladněním nabijte baterii na cca 70% nebo na plno a poté se na ni projeďte, aby kapacita mírně klesla. Baterii vyjměte z kola, a pokud má vypínač, vypněte ji. Ideální skladová teplota by měla být mezi 5 až 15°C, není od věci ji každý měsíc zkontrolovat, neboť i při plném dobití dochází k samovolnému vybíjení.
BATERII JE VHODNÉ NABÍJET PŘÍMO V RÁMU KOLA NEBO NA NEHOŘLAVÉ PODLOŽCE.
Prodejna
Vejmluvova 377/1
591 02 Žďár nad Sázavou
Otevírací doba
Po - Pá: 10 - 15 hod.
So - Ne: zavřeno
Články-Typ | Li-Ion |
Napětí-Vstupní napětí | 36V |
Pro motory s výkonem | do 250W |
Zapojení-Výstup | 4 pin |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.